Powered By Blogger

събота, 6 август 2022 г.

И З Н Е М О Г А


 Като неми свидетели крием

своите погледи тежки от влага.

Твоят ручей подземен се впива

във съня ми - духът ми се сляга.


А дланта е далечна надежда,

приютена в нелепа тревога.

По прикритите тръпки усещам

топлина и в далечния огън.


Пребледняла, почти прозаична,

радостта ти е полъх залутан.

Нараненото чувство изтича

и във пропасти нови ни бута.


Като камъни блъскат се дните,

по тревата сълзите ни тичат.

Аз съм дяволът, крия рогите,

със които в нощта те събличам.


Коленичил, дъхът ми е сянка

на страстта в разтопените мисли.

Разпилей ме, любовната дрямка

е ключа към забравени истини.


Щом разлистя очите ти ,жрицо,

приюти се при мен босонога.

Превърни вечерта в огърлица

от тела и души в изнемога.


                           Камен Николов




Няма коментари:

Публикуване на коментар

Порутени гари, погубени хора. Застинало време във мъртъв сезон. Изпуснати мисли - безмълвни стобори, разделящи утре от днес , без резон. Отк...