Powered By Blogger

неделя, 5 декември 2021 г.

КОЛЕЛОТО НА МИСЛИТЕ...

                                                                          


                                                             Колелото на мислите стрива 

                                                             близостта в споделената мъка,     

                                                             както всяка стрела си отива

                                                             след тангото любовно със лъка.

 

                                                             Между своите истини скрити,

                                                             като мида дълбаеш съня ми.

                                                             Аз съм пясъчно зрънце и скитам

                                                             сред вълните на много измами.

 

                                                             Променен е духът ми, пречистен

                                                             и подхожда на твоето име.

                                                             Но скроени в света неразлистен,

                                                             аз съм просяк, а ти си богиня.                                                          


                                                             Словоредът на на дните ми бута

                                                             песента във гърдите надолу.

                                                             Колесница от огън е скута,

                                                             приютил твоите длани греховни.

 

                                                             Разпиляна след пролетна буря,

                                                             близостта е почти белокоса.

                                                             Ледовете във мен се катурват - 

                                                             твоето слънце е нож захаросан.


                                                             И до гърлото стига вълната

                                                             на отдавна стаена стихия.

                                                             Някой ден ще отворя вратата,

                                                             но животът дали ще ме скрие?


                                                                                                Камен Николов

                                      

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Порутени гари, погубени хора. Застинало време във мъртъв сезон. Изпуснати мисли - безмълвни стобори, разделящи утре от днес , без резон. Отк...