Powered By Blogger

събота, 15 януари 2022 г.

БРЕГЪТ И МОРЕТО

 



Аз съм оня, когото изгриза

по рибарските груби нозе.

Ти - весталката с нощната риза,

под която съня ми расте.


Ще ме скриеш ли в нежна прегръдка,

както мидата свойто телце?

Аз отдавна те пия на глътки,

впил в снагата ти жадни ръце.


Ще разровиш ли чувствата скрити,

под отминали пясъчни дни?

Твоите стъпни по мен са изтрити,

но дъхът ти дълбоко струи.


Всяка нощ те посрещам разгърден

и се вихриш над мен до зори.

Ти прииждаш - вълна едрогърда,

а след туй ме забравяш дори.


Но когато надигна лицето, 

по което се стичаш едва,

ти ще бъдеш кръвта от сърцето

на ранените в мен сетива.


                                        Камен Николов

                                  

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Порутени гари, погубени хора. Застинало време във мъртъв сезон. Изпуснати мисли - безмълвни стобори, разделящи утре от днес , без резон. Отк...