Powered By Blogger

неделя, 2 октомври 2022 г.

Н Е П О З Н А Т С Е З О Н

 

Отново сънените строфи 

на полунощния ми стих,

съшиват ме, за да не грохна - 

от себе си до днес се крих.


Предателство на сетивата

обримчва крехкия ми ден.

А съвестта е пред вратата

и моят дух е в неин плен.


Ехтят далечните копита

на всеки неразбулен грях,

Сто дяволи във мен се вплитат,

на клада не веднъж горях.


Сега летя над езерата

от нови чувства и сълзи.

Усещам болката позната,

във фибрите ми тя пълзи.


Така достигам до завоя 

на някой непознат сезон.

Напира в гърлото прибоя

на всяка мисъл или стон.


Вървя по тънката надежда

към изгревите от любов.

С едничка вяра се оглеждам

за цвете в този свят суров.


                          Камен Николов 


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Порутени гари, погубени хора. Застинало време във мъртъв сезон. Изпуснати мисли - безмълвни стобори, разделящи утре от днес , без резон. Отк...